Typickým prostředím, ve kterém muži stále dominují, je sport. Zatímco dokument Poslední expedice se vydává do minulosti a sleduje těžkosti, se kterými se potýkala slavná horolezkyně Wanda Rutkiewicz, fikční snímek Julie mlčí se zaměřuje na problematiku zneužívání mocenské pozice ve vztahu trenér a jeho svěřenkyně. Publikum je postaveno před otázku – proč vycházející hvězda tenisového týmu jako jediná mlčí poté, co její trenér zmizí kvůli obvinění ze zneužívání?
Hawa píše sleduje osudy tří generací žen v Afghánistánu. Režisérka primárně dokumentuje svou matku a její cestu za větší nezávislostí a vzděláním, kterou brutálně naruší návrat Tálibánu a systematická represe práv žen v celé zemi. O svou svobodu a možnost žít svobodomyslným životem bojuje i Si-Si. Ta vyrůstala jako umělkyně v cenzurou prosycené Číně. Snímek sleduje její přátelství s režisérkou, s níž se poznala v Evropě, kdy začala plnými doušky vychutnávat svobodu a poznávat samu sebe.
Dokument Můj sextortion deník je pak vizuálním zápisníkem režisérky, které po odcizení počítače začaly chodit výhrůžné e-maily ohledně zveřejnění jejích nahých fotek. Dokumentární detektivka odehrávající se na obrazovce počítače emancipuje a zároveň varuje před rozšířeným, ale stále příliš málo tematizovaným problémem sexuálního vydírání.